Nu är det kris, varför är jag så dålig på att sätta rubriker?

Hemma från jobbet. Kom hem strax efter 21.30, så skönt! Ringde Disa på en gång, sweetehart! Alltid underbart att prata med henne, vi tycker så lika <3 Sis!

Nu är jag en riktig trötter, har hunnit duscha och gjort iordning mig för natten, och jag måste säga att i dag syns det att jag solat! Men det är väl ändå inget mot alla andra, jag kommer aldrig hinna i fatt er med mina arbetstider, suck. Dock är jag ledig nu fredag, lördag och söndag-lovely! Kan knappt tro att det är sant, så skönt! Jag ska verkligen försöka koppla av och ta igen den sömn och vila jag missat.

Imorgon kommer det upp mer bilder på sötnosarna från i tisdags, har ju bara publicerat söndagen och måndagens bilder än...Håll utkik efter något sött :)

Min Marcus var ju ute på sjön och solade idag, kolla så mysigt det såg ut. Önskar att jag kunde ligga där bredvid honom och njuta av solen! Det vore det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0