New bag

Oj vad jag har gjort mycket i dag. Därför har jag tyvärr inte kunnat uppdatera här på bloggen. Har varit upptagen hela dagen och har nyss kommit hem från en fika med Maria och vet ni vad jag har kommit hem med?!
Jo en väska! Jag är väldigt lycklig nu Den var på REA dessutom, har kostat 299 men var nu nedsatt till 249! En modell större är den också så nu jäklar har jag plats för alla mina grejer. Jag älskar ju min väska med fransar, men jag måste inse det, den är för liten och passar inte för alla tillfällen. Men nu har jag två favoritväskor som jag kan variera för olika tillfällen, den nya stora för långa långa dagar och den lilla för fester, utekvällar och dagar då jag inte behöver mer än mobil och plånbok med mig.

Jag sitter nu här och dricker Ramlösa jordgubb lime, supergod och så förösker jag piggna till, jag blir alltid såhär supertrött när jag ska iväg och jobba. Jag jobbar nämligen kväll i dag, 16-22, isch så segt! Men jag tar med mig min nya väska i alla fall, hihi.

Nya väskan, inte den bästa bilden men ett smakprov på hur den ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0