MC-boots och "hojar"

Här kommer några bilder från Harley Davdisonbutiken och deras motorcyklar (de jag tyckte var finast, hehe) + skorna jag måste ha... Jag hittade en favorit, en röd en såklart! Och herregud, de som jobbar där måste putsa skönheterna hela tiden, det var inte ett fingeravtryck på dem, alldeles blanka och fina.
Men ack vad dyra de är, den billigaste kostade 107 000 kronor!

Number one, min favorit HD.


Skönheten igen




Den här blåa var pappsens favorit

Här är bootsen jag blev förälskad i! Suck, 1695 cashibashi, why man why?! Varför ska jag alltid fastna för det dyraste?! Dock så är de här äkta MC-boots av just märket Harley Davidson, och dessa skönheter, ja de ska bli mina innan sommaren är slut, det har jag bestämt ;)
Jag hittade ju också världens snyggatse Harley Davidsontröjor- t-shirts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0