Mästerkock

Åh, nu har jag snart varit hemma i 1 timme och måste gå och lägga mig nu!! Men först ska jag lägga upp lite bilder från mitt eftermiddagspass. Det blir inte många inlägg dessa dagar, men imorgon jobbar jag mitt sista 12-timmarspass på några dagar. Snart har jag gjort monsterpassen 12x3! På tisdag efter jobbet hos Therese, då jag ska introducera min vän sofia, det blir kul men i alla fall, på tisdag efter jobbet åker jag ner till Stockholm. Jag ska då titta på rummet i Sundbyberg, håll tummarna för att det är okej!

Nu ska jag hålla mig till ämnet, det är så mycket jag vil skriva och berätta om men klockan tickar på alldeles för fort och jag måste sova nu om jag ska orka med 12 timmarsjobb imorgon.

Jag gjorde supergod mat till Kristina ikväl vilket hon mumsade i sig fort som tusan :) Jag gjorde klyftpotatis, stekt kyckling med currysås- som jag gjorde alldeles själv :)
Tur att jag har min nya telefon, annars skulle mina inlägg bara innehålla bokstäver, lite roligare med bilder också va? :)


Såhär ser det ut om dagarna. Vi skriver ner va vi gör med Kristina, morgon till kväll, blir många ord på en dag, speciellt när jag jobbar, då glöder pennan.

Kycklingfilé som jag skurit i mindre bitar

Klyftisarna i ugnen, doftade ljuvligt

Kocken hehe. Jag är trött och äcklig, gör mig bäst på kort med en min :P

Färdiga maten. Gömde fotografera den på tallrik så det fick bli i en form som ska frysas in. Mästerkocken Märta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0