Lördag

Ojojoj, nu är det varmt!!! Jag gick upp strax före 10 idag, en vääääälbehövlig sovmorgon efter 6 dagars jobb med nästan 70 timmars arbete.
Gjorde rent akvariumet i morse, herregud så det såg ut! Igår köpte jag även två nya växter som jag satte i. Det blev jättefint och nu när det är gjort är det en lättnad, men innan är det jobbigt. Gruvar mig faktiskt, tycker det är så jobbigt :P
Ni ska få se bild på det sen, nu är nog mina fiskar och mal glada igen!

Sitter nu och väntar på att Maria ska komma hit, får se vad vi hittar på. Orkar inte sola i alla fall, det är alldeles för varmt i solen för det när man inte har nära till vattten. Solade igår på rasten också, fick mycket färg då måste jag säga så det får bli en vilodag idag om jag inte känner att det rycker i mig sen och jag åker till Brunos. Borde ta till vara på den riktiga solen nu men det går inte att lägga sig på baksidan, jag gjorde det i torsdag och jag höll på att tuppa av, man måste svalka sig då och då i vatten för att orka, i alla fall jag måste göra så.

Ikväll ska vi in på "Hudikfesten" men läste i tidningen att det är mycket folk där så det blir kul! Nu är Maria här, tjo!

Kommentarer
Postat av: Terese

haha, så vad tkr du? söt pyjamas va? http://fjolligt.blogg.se/2008/july/dags-att-aka-imorgon.html

2008-07-26 @ 12:39:20
URL: http://fjolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0