Let love rain on me

Jag kan säga att jag bara hann sätta på mig bikinin så blev det alldeles mörkt härute och åskan började dundra som bara den. Sen har det kommit riktiga skurar titt som tätt så det har inte blivit någon solning ute för mig i dag, däremot körde jag ner till stan för en stund sedan och solade på Brunos, ståsolariumet istället. Nu är det sol här igen, men för 5 minuter sedan öste regnet ner. Tråkigt väder som tusan :( Om det ändå regnade kärlek över mig istället, usch, saknar Marcus så mycket. Nu är väl han snart i Bollnäs, 7 mil härifrån och ska vara på Rockweekend, som jag önskar att jag kunde åka dit och se Europe och Alice Cooper men jobbet hindrar mig som vanligt :(

Just nu sitter jag och tittar på alla mina bilder som jag tagit från min gamla mobil, överförde alla dem till datorn innan ajg bytte till Nokian. Hoho, Sony Ericsson har ett program som heter facewrap, det är hysteriskt roligt och förvränger bilden, ni ska få se om en stund, hihi. Stay tuned!!

Nä vet ni vad, nu börjar det åska här igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0