Home again

Nu är jag hemma efter en galen kväll med mat på Texas och sen förfest vid båtarna, eller där de förvarar grejer till båtarna. Sen gick vi till "Hudikkalaset! och jäklar vad kul vi hade jag, Sofia, Maria, Lina och Therese! En superkväll med mycket dricka och shake it up!!!!
Nu är jag helt slut och måste måste måste hoppa i säng för imorgon bitti åker jag till Östersund med mamma och pappa, en liten semestertripp för mig nu när jag är ledig i några dagar...

Här kommer några bilder från kvällen, ni får alla imorgonbitti eller när jag är hemma igen. Får se hur det blir med uppdateringen nu nr jag är borta, hoppas ni stannar kvar i alla fall!


Mina kläder- linne- indiska, kjol- gina tricot och skärp- tradera samt en kort jeansjacka-vero moda och broscher från mamma och second hand.


Sofia, Maria och jag



Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha tack :)

2008-07-27 @ 02:53:06
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: NADIA

Jävla grym hårfärg du hade fan!

2008-07-27 @ 05:42:42
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0