Hello Kittyhögtalare? Gimmie

Åh herregud, vet ni vad jag hittat nu?! Jo Hello Kittyhögtalare! Jag är stormförtjust i den söta lilla katten och har varit det i flera flera år nu. Jag har ett helt hörn med bara Hello Kttysaker på mitt rum faktiskt, kan visa er imorgon eller så :) På mrgizmo finns dessa underbaringar!

" Söta små högtalare designade som Hello Kitty. De har mycket bra ljud, tar ström från USB uttaget på datorn, så ingen annan strömkälla behövs!
Passar till exempel ipod, iphone, MP3/MP4- spelare, MD, CD, Notebooks, PDA, PSP, telefoner m.m"

Dessa raringar vill jag ha, de kostar 285 cashibashi

Kommentarer
Postat av: Diana

har du sett hello kitty datamusen dom har där?

2008-07-18 @ 00:11:40
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0