Helg vankas

Helg underbara helg!
Så efterlängtad och jag är ledig!!! Jag är ledig i två hela dagar, så härligt! Det tråkiag är dock att på måndag drar en ny arbetsvecka igång och pappsen har semester. Jag kommer aldrig vänja mig av med att jag inte har sommarlov längre. Det är över 1 år sedan jag tog studenten men jag väntar fortfarande på att börja gymnasiet och få sommarlov igen, vad är det för fel på mig?!
Men nog om det, jag är nu ledig i helgen och min moster och hennes kille är kvar här till imorgonkväll. så vi ska väl hitta på något skojsigt imorgon och sen på söndag, som jag sa tidigare- kommer min bror och mina söta tvillingar!!! De blir 5 månader på måndag dessutom, jisses, stortjejerna <3

Nu ska jag lägga mig, tröttheten börjar infalla så det är bäst att stänga av lappisen innan jag faller över den och den kraschar i golvet.
Hoppas ni allihopa haft en toppendag i solen, och framförallt- jag hoppas att ni varit lediga till skillnad från mig.
Natti natt, sov så gott, dröm så sött! Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Just nu har jag en frågestund i min blogg så fråga det du vill och annorlunda och roliga frågor? :)

Kram.

2008-07-04 @ 23:52:28
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh! Alltid roligt med tvillingar.

Har själv en tvillingsyster :D

2008-07-05 @ 00:12:13
URL: http://jrik.blogg.se/
Postat av: Sessan

Imorgon funderar jag verklgien på en powerwalk innan jag drar till jobbet. Behöver all peptalk och inspiration just nu. ALlt är skitjobbigt just nu, jag får mjölksyra så fort jag räcker upp armen känns det som. Förut kunde jag göra 15-20 armhävningar, idag försökte jag göra iaf 10, du... jag gjorde tre stycken och var helt slut!



Måste börja träna, det är kris nu! haha

2008-07-05 @ 01:06:54
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0