Hektisk tisdag

God morgon!
Igår blev det inte mycket till bloggande. Var en hektiskt dag igår, gick ut och solade en kort stund, sedan fick jag ett sms om att min nya mobil hade kommit. Maria kom hit och vi väntade på skjuts för att hämta telefonen och få hjälp med luckan på gamla mobilen men helt plötsligt fick Maria upp den, thank god, lite pinsamt att gå till en telefonbutik och fråga, haha. Måste vara nåt fel på luckan för sådär hårt ska den inte sitta, Disa har en likadan Sony Ericsson. Men i alla fall, sen åkte vi och hämtade telefonen och hem igen för att ta ut simkortet och sätta i i den nya men då kom nästa problem. Simkortet gick inte att få ut, vi fick inte tag i det, det bara åkte in igen så jag fick hämta en pincett men det hjälpte inte heller, tillslut kom pappa hem och fick ta en tång för att dra ut det. SEN kunde jag byta till den nya telefonen och Maria och jag fick äntligen åka ner till stan och fika!

PS!!!! Jag tycker verkligen inte om fåglar, jag tycker de är så äckliga och är alltid rädd att de ska bajsa på mig och igår inträffade min värsta mardröm! En äcklig skitfågel bajsade på mig, på mitt nya linne, FY FAN!!!! Nu har jag i alla fall mer än rätt att vara extremt rädd för dem!

Efter stan körde jag i ilfart iväg och tränade, gud så skönt! Sen hem, skyndade mig att duscha och tvätta håret för att sedan åka till Therese och vina lite innan vi skulle till August och Sigge Hill, berättar mer om det sen.

Här kommer lite bilder från nya mobilen när vi var hemma och sen på stan. Jag är mer än nöjd med den än så länge :) Så nu kommer det komma upp mycket bilder på bloggen, så roligt med en ny telefon och kamera, men det blir väl bra med bilder? :)

Maria hemma i köket

Fika!

Den osminkade sanningen, innan fågelbajset.

Jag och Maria var inne på MQ, jag hittade denna underbaring! En kort skinnväst- I WANT! Den är så Doro!



Påväg hem igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0