Härlig värme

Hej! Men nu har jag svettats och svettats! Vilken VÄRME det är! Knappt så man kan förstå att det är sant. Nu har jag och Maria än en gång diskuterat och kommit fram till att vi måste köpa en sån där pool, ni vet en sådan där stor blå som man blåser upp- en sådan som ALLA har! Nu när jag gick hem från stan och sagt hej då till Maria och trodde att jag skulle tuppa av, ja då får jag syn på den största blåa pool jag någonsin sett, vet ni hur nära jag var att springa in på gården och hoppa i med kläderna på!!!- men det gjorde jag inte...

Jag och Maria var och fikade på det nya fiket och matstället inne i centrumhuset, hur fint som helst! Man kan sitte uppe å taket och se ut över havet, vackert! Kommer upp bilder nu om en stund :)

Nu sitter jag ute under vårt träd på tomten och bloggar, får lite skugga av trädet, då kan jag stå ut :) Dricker ett stort glas apelsinjuice också, man får inte glömma att dricka sådana här soliga och varma dagar!

Här sitter jag just nu, omringad av massor av blommor som tyvärr inte kom med i bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0