Gobitarna

Hej!
Katastrofbloggning i dag I know, men så blir det när jag jobbar 12 immar :( Jag har alldeles för många 12-timmarspass, uscha.
Hemma nu i alla fall. Jag började lite tidigare i dag, ungefär 15.40, då kunde jag sluta 21.40, det gör mycket att sluta tidigare än 22 faktiskt. Väl ute möttes jag av mamma, pappa, moster och hennes kille. Vi tog en kvällspromend genom stan hem, mycket mysigt - att det blåste så jäkla mycket! Och tro det eller ej, men det började spöregna precis när vi kom innanför dörren! så jag antar att det var sant att det inte skulle vara riktigt sommarvärme mer än två dagar.

På söndag kommer mina älsklingar hem, Ebba och Klara <3 broder och hans tjej Kristina, lovely!!!!! Ska mysa så mycket som möjligt med mina gobitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0