En nyutexaminerad tonsättare

God morgon!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag. Blev dock väckt av att mamma och pappa sprang i trappen imorsen vid 06.00-tiden. Pappa skulle till jobbet men först skjutsa mamma som ska till Vadstena i dag och kolla på min kusins examensarbete. Han har gått ytterligare 2 år på Kungliga Musikhögskolan i stockholm så nu kan han kalla sig tonsättare. Allt som allt har han studerat i 8 år tror jag- Grattis till dig Mattias!
Önskar att jag kunde följa med, vilket jag hade tänkt, men det kostar mycket eftersom det är en lång tågresa och jag ska ju jobba imorgon. Typsikt, hade varit riktigt roligt!

Vet inte vad jag ska hitta på i dag, tror det får bli en promenad i eftermiddag och fortsättning på min rensing bland kläder och grejer på mitt rum.
Behöver gå ut och promenera i rask takt så det ska jag göra, men tar det innan middagen.

Vad ska ni göra i dag?


Kommentarer
Postat av: andrea

jag ska till min kompis landställe :D

svar: nej detta är första gången ;) kommer säkert mer sen ;) intresserad?

2008-07-01 @ 11:40:05
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0