Dilemma

Nej nu är det tack för i dag, slut för denna söndag för mig.
Måste börja lägga mig tidigare på kvällarna, hur ska jag annars orka kliva upp och börja kl 8?! Och sen när jag bor i Sthlm och ska upp tidigt varje dag för att åka till skolan!.
Jag har nu fått tag i ett jättefint rum i Nacka, saltsjöbaden. Men det är en bit till Solna tyvärr, det tar ett bra tag och det känns sådär lagomt kul. Jag vet inte om jag orkar pendla så långt nämligen. Grejen är ju också att jag inte vill tacka nej till det, för vem vet om jag får något annat liksom. Usch, det är ett dilemma det här med boende i Stockholm.
Jag ska i alla fall ringa hon som hyr ut det och prata med henne imorgon och sen åka och titta på rummet så jag får ett hum om hur det ser ut i verkligheten och hur långt det är till kommunikationerna.

Hoppas ni sötnosar har haft en toppenhelg och söndag.
Vi hörs igen imorgon hoppas jag?!
Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: PinnaColada

hoppas det löser sej med boendet o det=) ha det gott!

2008-07-13 @ 23:57:26
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0