Benen går och går

Nu blir det sängen för mig. Imorgon väntar en 12-timmarsarbetsdag. Ser inte fram mot den. Pappa gick på semester i dag, mamma är ledig imorgon och min moster och hennes kille är här.Det är så himla tråkigt att jag måste vara på jobbet istället för att göra något roligt med dem. Men men, what to do. Allt blir inte som man vill och jag behöver pengarna inför min flytt som ni förstår.Vi har i alla fall ätit gott och sen har vi varit ute och gått i 1 ½ timme. Så i dag har jag då rört på mig, kändes i benen ikväll. Men otroligt skönt. Livat var det på stan också, alla sitter ute på uteserveringarna och dricker kall öl, cider eller annan dryck. Jag älskar sommaren!!!!

I dag har det varit dåligt med uppdateringarna, jag ska bättra mig men har inte tid, när jag jobbar rullar allt på. Hoppas ni har överseende med detta. Men jag läser i alla fall alltid era bloggar, det tar jag mig tid till :)

Hörs imorgon på min rast mellan 14 och 16, emn tror dock att ajg börjar 15.30, då får jag sluta 21.30 i alla fall. 30 minuter på kvällen gör faktiskt mycket.
Natti natt, sov så gott allihopa och dröm sött! Morgondagen ska bli en härlig sommardag också, det har meteorologerna lovat....
 Lillskrutten Klara när hon endast var 1 månad gammal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0