Back on track

Hej!
Nu var det väldigt länge sedan vi hördes. I söndags var senaste gången, jag ber om ursäkt för det men det har snurat på här hemma med jobb, mysa med Ebba och Klara, prata med broder och Tina och så mycket annat. Men nu är jag tillbaka :) Ska ladda upp lite bilder också på sötnosarna. Just nu har de precis vaknat, de har sovit en sväng så nu är det matdags för dem innan det är vår tur att äta. Har suttit ute och skrattat och pratat med dem hela eftermiddagen under ett stort parasoll, så underbart! Sommaren är ju tillbaka också!

Vet ni vad jag mer gjort?!- Jo jag har hittat ett par glasögonbågar :D Lycka! Jag kollade synen i höstas, i oktober och jag behövde nya glas men då hittade jag inte några bågar, alla såg likadana ut som de jag redan har, ett par brunmelerade. Men idag hittade jag ett par svarta med mönster på bågarna och strass, låter sjukt kanske men det syns kanppt att det är små strassstenar, mönstret liknar zebraränder! Ska lägga upp en bild på glasögonen sen! Jag var iväg senare och betsällde dem!! Jag måste ju ha smakråd och här hemma fanns det ju 4 st vuxa och två små bebisar som kunde hjälpa mig ;) Om en vecka ska de höra av sig, jag hoppas verkligen att de gör det nudå så jag slipper vänta alltförlänge nu när jag hittat de rätta bågarna :)

Som sagt, det kommer upp bilder sen på sötnosarna och glasögonbågarna!
Nu ska jag lägga upp två stycken dagens klipp från vänner eftersom jag inte bloggade igår eller så. och sås ka jag läsa ERA bloggar, har mycket att ta igen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: mia

KOLLA TÄVLINGEN I MIN BLOGG! :D

2008-07-08 @ 18:40:18
URL: http://miaplace.blogg.se/
Postat av: Diana

det går inte kommentera på ditt senaste inlägg.. hatar när det krånglar!

2008-07-08 @ 23:40:32
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0