36 timmar avklarade

Herregud, just nu är jag som en zombie eller något liknande i alla fall. Mitt huvud och kropp är inte alls med nu. 36 timmars arbete på tre dagar tar på en, fast jag inte har ett sådant "krävanden" arbete men ändå. Tyvärr är jag ändå inte ledig, ska jobba imorgon också, men det blir skoj! Jag ska jobba hos Therese, flickan som är så gullig OCH jag ska introducera min kompis Sofia, det är så kul! Sen efter det, måste sluta tidigare, så ska jag åka till Stockholm och titta på rummet/lägenheten i Sundbyberg! Håll tummarna nu för att jag tycker det känns bra så att jag kan ta det och min boendefråga är löst!

Usch, det blåser jättemycket här utanför nu, tycker det är läskigt när det blåser runt husknutarna, hoppas det blir bättre väder imorgon. Det blev åska och regn lagomt till att jag skulle till jobbet i dag. Direkt när jag gick ut från Brunos solarium kom ovädret, det blev bara till att springa storgatan fram.

Nej hörrni, jag tror jag svamlar lite väl mycket nu, blev inget sammanhängande inlägg. Jag är för trött helt enkelt, jag hoppas att ni förstår raringar!

Kommentarer
Postat av: Diana

vad jobbigt å jobba så mycket!

2008-07-23 @ 01:00:58
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0