12 timmar kvar

Hemma från jobbet.
Mitt kvällspass gick riktigt fort. 16.30 ringde Kristinas syster Lilly och hörde om vi ville följa med på ett så kallat ljusparty "party lite" eftersom det ändå är Kristinadagen också. Grattis till alla Kristinatjejer inklusive mig :)
Det var mycket trevligt, jag vann ett litet fint fat med ett doftljus och har beställt tranbär coh apelsinsorbetdoftljus samt tre små fat, likadana som det jag vann, så fina och så fint det kommer att bli i mitt blivande boende i Stockholm! Känns jättebra :) Ni ska få se fatet imorgon. Supermysigt. Blir helt klart fler beställningar, fanns hur fina lyktor och ljus som helst. Blir ju så mysigt och så hemtrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0