Mina juldagar

Hej! och god fortsättning ska jag väl önska er alla, men sen som vanligt är jag. Men bättre sent än aldrig, eller hur :)
Idag har jag fikat med Therese på stan, supermysigt, på vårt stamcafé Jambo som har sveriges godaste mackor enligt mig, och jag tror att många av er samtycker om ni har vägarna förbi Hudiksvall någon gång. Därför är jag lite irriterad över attjag ännu inte hittat ett liknande café i Stockholm, men men...

Kan också berätta kort att Juldagen var superrolig men som vanligt klämmer stadt in för många och de har ingen ordning och så vidare, sådana stunder längtar jag verkligen tillbaka till Stockholm. Men jag ska njuta över att vara hemma ett litet tag till, det bär ju snart iväg hem till Stockholm och Solna.
Vad ha rjga mer gjort sedan juldagen, jo varit och ikat på mellandagsrean men det var inget att hänga upp i julgranen om jag säger så, inte här i Hudiksvall i alla fall, och lacktightsen var inte på rea, fan. Men bästa Disa ska kika i Stockholm imorgon i alla fall, kanske att de har rea...

Jag ska ladda in juldagsbilderna imoron, sen måste jag även få bilder skickade till mig, från Maria och även Sofia har kort, men det kommer, jag lovar. Och från och med NU ska jag bli en bättre bloggare, nu menar jag det :)

Så för att ni ska få lite bilder så kan jag visa bilderna från förra lördagen när jag precis kommit hem och det var glöggmys hos Sofia.



YUMMO


Maja, precis hemkommen från Indien :)
Ja, och denna tjej var hemkommen från Thailand, brun som en pepparkaka

Maja och Sofia, som numer har en helt annan frisyr tack var mig ;) Ni ska få se :)

Ja, vi var inte så fotogeniska den där kvällen Linn och Jag...

...som ni ser, här handlar det om mig, inte det vackraste kort jag sett...

Denna tomte var det sötaste i alla fall, lilla Challe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0