Marsipangodis, klippning och julklappar

Åh vilken intensiv dag. Har haft massor att göra. På förmiddagen gjorde jag fler marsipangodisar, det blev rosor, tomtar och snögubbar doppade i choklad, de blev inte vackra men goda är dom i alla fall.  Efter det klippte jag pappa, rättade till hans hemska klippning som en utbildad! frisör klippt, nu ser det bra ut... Sen gick jag och Maria ner på stan och jag köpte i princip klart alla julklappar, någon till som ska fixas imorgon samt lack så jag kan lacka julklapparna, sen är det färdigt! Blev en dyr jul i år med, fasen, jag som hade tänkt köpa lite billigare klappar iår eftersom jag inte har någon lön förrän i februari igen.

Men men, det blir fina klappar och det blir en jul med snö i all fall, för här hemma i Hudiksvall är det snö :) Kommer upp bilder senare, har inte orkat lägga in dom på datorn än. Nu ska jag titta till knäcken, göra ett prov för att se om den är klar snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0