Svart

Hej!
Har varit ner på stan med Maria en sväng. Gud så skönt det är att inte trängas med så mycket folk, det är nackdelen med att bo i Stockholm, men det har även sin charm. I alla fall så regnar det här !Jävla skit, jag trodde verkligen jag skulle få komma bort från regnet och komma till snön men icke då, då ska de töa bort när jag kommit hem.
Jag såg så hemsk ut när jag kom hem, Maria och jag gick i regnet hem så för att jag ska känna mig bättre så sitter jag nu med färg på brynen, black black black! de är nynoppade och fina också, Ida noppade dom i torsdags på mig, hon är skitduktig på det! Ska snart ta bort färgen så skriver ett snabbt inlägg.

Maria och jag fikade på Jambo, gud så jag har saknat det stället! Måste nog ta med mig det ner till Stockholm ;)

Nej nu måste jag ta bort färgen.
Vad gör ni idag? Julhandlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0