New Haircolor!

God morgon, eller god eftermiddag kanske jag ska säga. Gud vad jag sovit länge idag och jag är fortfarande trött! Men det är en härlig dag som väntar, vet ni varför? Jo, jag ska färga håret, wihuuuu!!! Nu ska min hemska utväxt elimineras, yuck alltså. Känner mig så ful i håret just nu. Får se om jag hittar på något mer, är less på min färg nu...Vad tycker ni?

Från stadt på juldagen :) Är lite förvånad över att vi lyckades ta en bild då det inte var några andra människor med, så fullt som det var på stadt....

Kommentarer
Postat av: ida

okej, låter bra ju! :D

Jo tar studenten nu i vår så ska göra gesällprovet i maj, är sjukt nervöös! har du något bra tips som du skulle kunna ge me dig!? alltid bra :D



det är sjukt skönt :D

lycka till med hårfärgningen!

2008-12-29 @ 20:03:02
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: ida

okej, låter bra ju! :D

Jo tar studenten nu i vår så ska göra gesällprovet i maj, är sjukt nervöös! har du något bra tips som du skulle kunna ge me dig!? alltid bra :D



det är sjukt skönt :D

lycka till med hårfärgningen!

2008-12-29 @ 20:03:16
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0