Julen i detaljer hemma hos oss

Här kommer några bilder jag tagit ikväll när vi börjat få ordning på pyntet. Lägger in en bild på mina marsipangodisar som jag gjorde igår också :)
Har varit lite dåligt med bilder på sistone men nu ska jag bättra mig och när jag ändå är hemma i Hudiksvall har jag inga måsten att göra så då finns det tid :)



Det syns inte men det är tomtar, rosor och snögubbar, de är lite finare på riktigt iaf hehe

Vår gran för iår :) Riktig ska den vara, doftar för ljuvligt

Min kyrka som min farfar har gjort av träklädnypor

En vacker amaryllis, finaste blomman

Juldekorationer som sitter på kylskåp och frys som mamma haft sedan hon var liten










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0