Juldagen med singstar

Ett till inlägg blir det. Jag pratade med Linn, mycket trevligt, min compadre!
Hon flyger till Thailand imorgon med sin älskade, fy fan vad avis jag är :) Men i alla fall, vi kirrade party på juldagen, i och för sig var de självklart men vi bestämde det och det SKA bli singstar. Vi vill ha Abba singstar...Förra året var det schlager och svenska hits tror jag?!



Jag och Linn var ju ett team- såklart och vi går ju verkligen in för det vi gör, här ser ni mig hemma hos mig förra året på juldagen heh

Snygga är vi också ;)

Jag ä farlig när jag är full och sjunger singstar ;) Linn med, vi blir otrevliga :P

Ja ni ser ju att vi satsade fullhjärtat och iår blir det ännu mer! Akta er ;)

Puss på er i julsnön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0