Juldagen med fest

Åh det var en intesiv julafton igår, var hemma hos Calle-Ivve och kusinerna och sen på kvällen kom vi hem igen och åt julbord igen och delade ut julklapparna. Mycket fina grejer och nu är min Sex and the Citysamling komplett då jag igår fick filmen :D

idag har varit en lugn dag med en promenad i det nderbara vintervädret med snö och sen har jag kikat på Sex and the cityfilmen :) Nu ska jag duscha och göra iordning mig, det är juldagen idag och det innebär att man ska ut och festa med alla kära och sedan inta stadt, men förfetsen kommer bli grym i alla fall, jag längtar!!! Förfest med mina tjejer och några andra, det blir toppen, lär inte bli besviken <3


Såhär såg jag ut på juldagen förra året, får se hur jag ser ut ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0