Jag längtar efter er

Ja, nu var det dålig uppdatering från min sida igen, jag måste bättra mig men jag vet inte vad det är. Jag liksom glömmer bort bloggen, tyvärr.
I alla fall så längtar jag tills imorgon nu! Då ska jag få träffa Disa och så ska jag provjobba, jag ska klippa Disa, det ska blir jättespännande! Har för mig att jag ska bara barnvakt också, men kommer inte ihåg så jag måste ringa Daniel.

Just nu sitter jag och tänker på att jag snart ska åka hem till Hudik för lite julfirande. Känns konstigt då jag bor här i Stockholm nu, är van vid det. Men jag LÄNGTAR så mycket efter mina tjejer därhemma! Jag hittade för en stund sedan dessa kollage som jag gjort för över 1 år sedan, JAG SAKNAR ER!! <3 och dig THERESE som inte fanns med på någon bild :(




Detta är min och Linns vanliga blick mot Sofia ;)


 


Kommentarer
Postat av: Therese

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! Snart är du hemma. Lycka.

2008-12-15 @ 17:39:26
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0