Inte en lugn stund

Åh vad trött jag är! Har inte haft en lugn stund idag. På förmiddagen var jag nere på stan med mamma och pappa och fixade det sista, sen mötte jag Sofia och det var ju bra eftersom vi ändå skulle ses då jag har klippt henne och Lina samt färgat deras hår. Superkul var det! Glömde min digitalkamera men fotograferade med mobilen men lånade Sofias kamera så när hon skickat bilerna får ni se före och efterbilde ri bättre kvalitet, men så länge får ni nöja er med efterbildernafrån telefonen, ska lägga in dom nu.

Ikväll har vi julpyntat här hemma, överallt och såklart klätt granen. Nu är det uppesittarkväll med Bingolotto, så mysigt faktiskt, men jag har inte vunnit något roligt, men en ny lott i alla fall så nästa vecka planerar jag att bli miljonär eller rikare åtminstone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0