Inga rulltrappor fungerar i Solna och i Stockholm, tydligen.

Hej! Jag är hemma nu. Hemma i Hudiksvall, där jag kommer ifrån. Kom hem från Stockholm 18.40 ikväll. Gud vad mycket folk!! Jag är ju en tidsoptimist så såklart var jag lite sent ute så jag fick trängas på centralen och hämta ut min biljett, som jag inte hämtat ut på 1 ½ månad. Varför har jag inte hämtat den förut? Anyway, jag hann till tåget men där var det fullt och jag hade inte platsbiljett så jag fick stå till arlanda, sen fanns det plats. I Gävle fick kag byta tåg och det gick bra. MEN, nu har jag ju jättemycket packning med mig eftersom jag ska vara hemma i över 1 vecka och då är det skittungt och såklart så fungerade inte en enda rulltrappa i Stockholm! Inte hemma i Solna och inte på centralen. Sen i Gävle när jag skulle byta tåg så gick det tåget förstås från en annan perrong så jag fick dra ner min tunga väska, dator och kasse för trappan och upp för en annan, jättekul, inte, det var SUPERtungt!

Men men, nu sitter jag framför TVN med tända ljus och kaffe vid min sida. Som sällskap har jag mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0