Hem för jullov

En intensiv dag. Fullt upp i skolan/salongen. Vi hade egen hårvård som det kallas och vi klippte och färgade varandras hår, om vi ville. Det var kul, som alltid men jag som inte sovit så mycket inatt var rätt seg. Efter skolan åkte jag in till stan och köpte en kruka på lagerhaus till amaryllisen som broder och Tina skulle få. Jag passade även på att köpa tre blockljus- två turkosa och ett svart samt tre stora blå ljus till min kandelaber. Efter det åkte jag till min kära bror och myste med tvillingarna och gav dom julklapparna. Fick mat också, nice :D Jag är för trött för att lägga in bilderna på mina älsklingar nu, men jag gör det imorgon. IMORGON åker jag hem, hem till Hudiksvall. Känns konstigt att säga hem då Stockholm är mitt hem nu. Men jag får väl säga barndomshem då :) Så, en sista dag i skolan, sen jullov. Ja, det käns konstigt. Jag ska då i alla fall ta med mina kära saxar hem för klippa ska jag göra :) Nu ska jag sova för tt orka med att kliva upp imorgon. Ska packa ihop det sista också så som smink och accessoarer men den stora resväskan är packad i alla fall. NU kommer jag hem mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej, hej!

Såg att du pluggade till frisör, låter kul. vAR I sTHLM? Finns det make up utbildningar där? E lite sugen på att göra ngt annat...

Kramis// Tessan =)

2008-12-18 @ 23:26:22
URL: http://typettdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0