Falling in and out of love

Jag har inte så mycket att säga. Var på intervju idag på en salong :) Är hemlig om det, så mer säger jag inte, Fick sen hålla på med långhår, gjorde en valfri uppsättning. Ni får se bild imorgon...

Nu ska jag dricka upp mitt goda persika och kvittente och sen krypa ner under täcket tror jag. Som början och avslutning på mitt enda inlägg för denna måndag får mina älskade Lita göra. Jag behöver väl inte säga att hon är min absoluta favorit och jag kan inte förstå att jag ska se henne nästa år på sweden rock...
Detta är en av mina favoritlåtar- falling in and out of love som handlar om hennes och Nikki Sixxs förhållande <3

Titta, lyssna och njut nu mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0