En dag på salongen

Dålig uppdatering igen, jag vet. Nu ska jag bättra mig.
Kom hem strax före kl 21. Vi har haft lååångdag på skolan. Jag har färgat 11 årigen Axels hår i en moccafärg, 6M som den heter och därefter klippte jag honom. Sen kom bästaste DISA <3 till skolan och jag har färgat en svart effekt på henne, supersyggt, min syster ;)

Bilder kommer imorgon på Disas hår :)
Nu när jag kom hem passade jag på att tvätta två maskiner, då tvättstugan var ledig. Man har tvättid till 21, och efter det kan man smygtvätta så nu har jag kört en 40 maskin och en 60, så nu är alt tvättat :) Dock måste jag tvätta jeans sen, men det är ingen katastrof, de är ju inte skitiga. Men nu känner jag mig nöjd med mig själv. Dock har jag inte satt mig ner och vilat förrän nu, jag har alltså hållit igång i mer än 12 timmar, yey!

Men det har varit en toppendag idag på skolan, och nu har jag fått göra Disa snyggare också, bästaste du :)

Nu ska jag äta en smörgås och sen hoppa i säng. Ska till skolan tidigare imorgon, då ska Jennife rfå tvätta året på mig, då har jag inte tvättat håret på 3 dagar! Annars tvättar jag det varannan dag-ltie nödvändig information för er...hehe


Disa och jag :) Vi är även systar hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0