Work it and pump it

Sitter nu och har druckit en mugg kaffe för att piggna till. Jag var och tränade i dag, ett medelpass kl 17. Det var Sanna som ledde det och hon är verkligen tränad och det i sin tur leder till att passet är extremt hårt, men fy tusan så underbart! Jag är väldigt nöjd nu men trött så in i bomben! Hon ska leda ett 75 minuterspass på fredagar hela hösten, lite tråkigt att missa dom passen nu när jag flyttar men såklart hittar jag andra i Stockholm :D

Just nu har jag dock ett problem, vill kunna träna när jag är hemma här i Hudiksvall mellan Stockholmsturerna med fyttgrejer men de har inget månadskort eller nåt kort för 10 gånger till exempel utan de har bara ett så kallat "prova på" kort på 2 gånger, 100 kr varje gång så det blir dyrt för mig att köpa det tills jag flyttat helt, men what to do, för träna måste jag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

skönt med lite träning!

2008-08-11 @ 20:55:19
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0