Världsrekord

Jag är inte den första eller den sista som skriver om just detta eller OS överhuvudtaget men nu måste jag skriva om det.
Jag satte på radion 16.45 för mamma ville lyssna på Ekot. Då hör jag en man skrika så högt så högt i radion- jag förstod på en gång att det handlade om OS, givetvis, men det stora som hände just då var att Usain Bolt sprang 200 meter på 19.30, alltså slog han ett enormt världsrekord, som Michael Johnsson hade tidigare.

Helt otroligt! Tänk om man ändå vore en atlet.

Bild: Från Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: tessan

haha sjukt coolt, fattar inte hur man kan springa så snabbt:o

2008-08-21 @ 17:31:36
URL: http://zingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0