Min dag i bilder

Nu kommer lite bilder från shoppingen i Sundsvall, bilderna från IKEA, alltså sakerna jag köpt kommer lite senare :)
Var en helt underbar dag, supermysig! Tack Therese!


Snygga pumps från din sko. Står på min önskelista.

Fika på Wayne's. Toast med ost, skinka och tomat samt apelsinjuice

Therese

Shoppingvagn på Ikea

Pricka av på listan

Golvlampor, en av dessa ska jag köpa :)

Min favorit, denna får nog följa med hem till Stockholm

Detta var en äcklig lampa enligt mig haha. Se ut som en kropp, tänk vad läskigt på kvällarna!

Mirrors mirrors. Vackra, får se vilken som följer med mig hem när mammsen och pappsen är med

En full vagn, kan tillägga att allt är mitt förutom växten och en skål långt ner :P

Therese inne på lagret

Jag med min rullvagn (fynd!! 79 kr)- som ska vara på toaletten. Perfekt för smink, schampoo och allt annat skit som jag har :P

Påväg hem från att lämnat av Therese.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, IKEA är så kul :) ... när man har pengar att handla för iallafall!

SV: Skjortan på bilden köpte jag strax innan sommaren på H&M, den finns nog kvar i butik och kostar 98 kronor! Ha en skön söndag, även om den kanske är grå.

2008-08-17 @ 10:43:35
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0