Hemma från IKEA

Nu är jag hemma från Sundsvall och IKEA. Okej, jag har varit hemma sedan 18.00 men har ätit tacos, yummo och sen suttit helt färdig här i fotöljen. Det har varit en intensiv dag. Kom till Therese med bilen 9.15, vid 10 var vi framme, jag som inte ens körde fort?! Men tur att det gick snabbt i alla fall.

Therese och jag tog först en tur på stan, kikade inne på Zara och sen H&M och så vidare. Var där i någon timma sedan körde vi ut till Birsta city som det heter där alla affärer och IKEA ligger. Vi gick först och tittade på Monki, där hittade jag Ida Sjöstedts lacktights för halva priset! Jag som älskar lacktights, det bästa plagget någonsin om ni frågar mig :)
Anyway, sedan gick vi och fikade på Wayne's och sedan vidare och kikade i butikerna. Vet ni, jag hittade inte en enda butik som tog hål i öronen! Jag är påväg och ska ta ett till men nej, hittade ingen så jag får väl vänta till måndag eller något då, för jag hinner nog inte imorgon när jag jobbar till 14.

Sen gick Therese och jag in till det viktigaste- IKEA! Oj vad jag har shoppat, helt underbart! Har köpt jättemycket i dag! Nästan allt till toaletten till exempel, förutom badrumsmattan som var slut!!! Morr! Lägger in bilder på alla grejer sedan :) Handlade för 917 kr denna gång och nästa helg eller helgen om två veckor följer ju mammsen och pappsen med ner till STockholm och då blir det också storshopping på IKEA då en säng, bord, nattduksbord med mera står på lappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0