Det glittrar och glimmar

Jag tog ju ett till hål i mitt öra i lördags, jag är ju lite beroende av det hihi. Nej men jag tycker det är väldigt fint med många hål. Jag har som inspiration Doro, som var sångerska i Warlock och som nu är själv. Bilder på henne, speciellt från the 80's visar att hon har massor med ringar och pärlor som glimmar- vackraste jag vet!

Det nya hålet är det gråa örhänget, tredje nedifrån. Som ni ser har jag inte matchande örhängen just där, men bilden är tagen i lördags när jag tog hålet.



Doro. Hittade inte en bild som visar hennes vackra örhängen, de bilderna har jag inte på min lappis.

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

Samma här, den här förkylningen kom från ingenstans :/ detsamma

2008-08-18 @ 13:49:42
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0