Im back

Ja nu är jag tillbaka här! Jag slutade kl 14 men sen har Calle-Ivve varit här, han lånar ju ut sin släpvagn till oss och min flytt. Det var en riktigt bra släpvagn också, det var en sån där med tak, skitbra ju! Just nu sitter jag och skriver en lista på Word för att komma ihåg och på allt jag ska ta med mig till Stockholm. Det  värsta är att just nu står det stilla, vad har jag för nåt som jag vill ha med mig?!
Ska sätta mig ner med mamma sen och fundera över vad jag ska ta med mig, det är inte lätt.

Vilket undebrart väder vi har i dag! Superskönt i solen, alldeles varmt, dock inte ika skönt i skuggan men vem vll vara där när det är sol :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha jaa det är det :)

2008-08-24 @ 17:43:14
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0