Söndag

Hej!

Nu ska jag uppdatera er! Har inte orkat gjort det tidigare, är tyvärr bakis idag, jag förtjänar det I know men isch. Har i alla fall tagit mig till samlarmässan för att kolla om det fanns nåt intressant till mig och min flytt men nej, Maria hittade ingenting heller men dock så hittade mammsen söta kaffekoppar.
Maria och jag hade tråkigt så vi gick till Mcdonalds och var nyttiga och sen hem. Maria pluggar nu och packar ihop lite grejer, imorgon åker hon till Uppsala, Ikväll ska vi ut och äta för att fira hennes 20-årsdag lite tidigare. Antingen så blir det medelhavskällaren eller så blir det Texas, vi får se :)

Kommer upp bilder från gårdagen senare ikväll, håll utkik hihi ;)

Rund om fötterna och på väg till stadt


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ser ut som ni haft det kul :)

2008-08-10 @ 17:46:30
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

SV: HAHA JAA DE SKA JAG :) OJ CAPS



jaa sattsa på dom :)

2008-08-10 @ 20:35:34
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0