Utgång på G

Nu är det bråttom! Jag håller på att ladda ner riktiga partylåtar, no vet 90-tal som Rednex Cotton eye joe och andra underbaringar! Jag skriver en lista imorgon!
Ska duscha nu och betsämma kläder, what to wear! STRESS!

Nu ick jag höra en kul grej, pappsen och CalleIvve harvunnit 20 000 kr på trav!!!!!!!!! Shit pommes!

Ursäkta för detta stressande inlägg, blir rörigt men berättar allt imorgon!
Tänkte visa er vad jag köpt idag iaf!

Ett par fjäderörhängen och en klocka som jag ska inne på min toalett i nya lägenheten! Tidsoptimist som jag är behöver jag en om jag ska komma i tid!





Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: men jag tycker nog björn skorna :)



okej, men jag köpte hår nu i stockholm, men jag kör på clips :)

2008-08-10 @ 11:08:38
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0