Ute på äventyr

Eller nja, men nästan. När mamma kom hem från jobbet gick vi ner på stan, vi vågade inte cykla eftersom vädret såg så lurigt ut, vi tog med oss paraplyn för säkerhetsskull också, sicken jäkla tur alltså! det började spöregna och sen har det regnat non stop och när vi heller inte hittade några panellängder till min lya gick typ musten ur oss. Vi orkade verkligen inte ta oss hem så vi gick runt och vandrade tills klockan blev 16.35 och pappa kom till stan och hämtade oss haha. Jag hittade allt annat än gardiner, men vet ni va djag köpte! Jo en datoväska- det var på tiden. Det är inte den bästa, men den duger helt klart till mig och datorn.

Jag hann bara hem och fick slänga på mig träningskläderna och sen skyndade vi oss bort till träningen, jag skulle gå på ett aerobicspass kl 17. Mamma och pappa åkte vidare till ett ställe som heter Kjelles där det finns ja, allt till hemmet. Och gissa vad, mamma hittade ett par gardiner till mig! WIHUUUUUU!!! Dock ingen gardinstång så det får köpas imorgon i Stockholm. Alltså blev det bra, jag fick träna och röra på mig och mamma köpte gardiner, jag litar på henne :)


En blöt jag i bilen påväg hem- stress!

Min datorväska, enkel men bra. Den är turkos inuti

Panellängderna. Ni får se resultatet senare :)

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

Den va slut i skärholmen centrum när jag va där idag :O på två dagar! Otur för mig.. får kolla någon annan stans och hoppas på att den finns..

2008-08-28 @ 19:36:49
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: josse

jaa verkligen. men himmla najs då, :) ne vart emd kompisar, shoppat lite sådär. Och idag började jag på min apu, ska vara på åhlens så får hoppas de blir kul! :) var iaf roligt idag så får hoppas på de. :=)

2008-08-28 @ 21:25:35
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0