Trötthet och regn

God morgon. Väcktes av att mobilen ringde 9.50 imorse, suck. Då var den härliga sömnen förstörd och det var bara att pallra sig upp. Dock ska jag ta en tupplur på eftermiddagen, är alldeles slut! Nu har jag betsällt tågbiljett till STockholm imorgon. Kom på att det finns sista minutenbiljetter, fick en biljett för 242 kronor. Det var et bra pris, ska kika efter biljetter tillbaka till Hudiksvall ikväll! Vill inte vänta längre heller med att beställa, jag får ju inte bli utan biljett!!

Usch, jag är sååå trött, det känns som om jag inte har sovit någonting, det är fruktansvärt och imorgon blir det ingen sovmorgon, jag åker med tåget kl 700, isch! Nu har jag ingen sovmorgon förrän på lördag!!! Det går an om jag jobbar vanliga dagar, eller vanliga arbetstider men det gär jag ju inte utan jag jobbar 8-22 onsdag-fredag!

Nog om jobb och trötthet. Är vädret lika hemskt hos er som hos mig? Jag har massor av regn, helt grått och det stormar här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0