Tisdag- Red Head

God morgon!
Jag har precis ätit frukost och ska sminka mig och göra iordning mig, lär krävas mycket smink i dag då jag inte känner mig på topp, usch, jag avskyr att vara förkyld, så jobbigt när man känner hur trött i kroppen är.
Jag ska till Mia i dag kl 10.00 och fixa mitt barr, det behövs. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med färgen, ska jag fortsätta ha rött eller ändra totalt? Känner för en förändring, haft det här länge nu. Vi får se....

Nej nu är det dags för sminkning så jag ser lite mer levande ut. Usch, jäkla förlylning, gör mig frisk!!!!
Vad ska ni göra idag? Vi hörs när jag är hemma igen, blir nog vid 15.00.

Ha en bra dag!

Ska jag fortsätta ha det såhär? Vi får se....


Kommentarer
Postat av: Jessica

fräckt !

2008-08-19 @ 14:56:04
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag tycker att du ska fortsätta att ha så där :) öhm ne jag bor i piteå (norrbotten) men min typ älskling bor där asså i sundbyberg.

2008-08-20 @ 01:32:32
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0