Solen skiner!

God morgon!
Nu sitter jag här och ska äta frukost innan det är dags för avfärd till jobbet. I helgen fick jag i alla fall bra tider. Istället för att jobba precis hela helgen så fick jag halva pass. Alltså jobbade ju jag i går eftermiddag och kväll som ni märkte och i dag 8-14 så jag har hela eftermiddagen kvar vilket känns riktigt skönt, men dock var det kämpigt att kliva upp nu ändå.

Solen skiner här vilket är trevligt men det är endast 10 grader! Hösten är snart här! Ska väl gå ut med kristina i dag på förmiddagen så jag hoppas det blivit bvarmare tills dess i alla fall.

Ha en bra morgon och förmiddag så hörs vi sen!


Kommentarer
Postat av: belinda

mm, fast ag bor en bit bort från stockholm dock :/



GUD va söt! Så stora ögon, ur gullig :)

2008-08-24 @ 09:25:25
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: josse

ja men precis. :) haha har shoppat som bara den nu de senaste,och lönen har inte ens kommit. den kommer imorn wiiho! as häärligt. så då kan man ju säga att de blir shopping , haha! Eller hur, man får väl ta vara på all tid nu då , på gymnasiet.

2008-08-24 @ 13:55:05
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0