Skohylla, handtag och medelpass

Vet ni vad, jag åkte och tränade ändå. Therese var också sugen på att gå på medelpasset kl 18 så det blev träning. Riktigt skönt att få röra på sig! Innan dess åkte pappa och jag till JYSK och kollade efter byrån och det andra jag sett i tidningen men byrån var slut! Men IKEA byrån finns ju kvar. Jag hittade i alla fall en grej, skohyllan som kostade endast 75 kr! I stål i silverfärg, matchar hatthyllan perfekt :) Ni får se sen när vi satt ihop den i lägenheten. Köpte också nya handtag till min lilla byrå som jag gjorde ren igår. NI får se dom sen, ska lägga in en bild på de nya :)

Imorgon blir det en tur för att leta gardiner och rullgardin med mamma, längtar!

Nu sitter jag och tar det lugnt, tittat på Ugly Betty, men det är ju repriser från senaste säsongen men kul att titta ändå! Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0