Såååååå trött!!!!!

Åh, jag är sååååååååååå trött. Jag orkar knappt hålla ögonlocken öppna! NU har jag jobbat 36 timmar på tre dagar och sedan i onsdags 42 timmar. Nu har jag två dagar ledigt, dock har jag endast sovmorgon imorgon för på tisdag ska jag som jag berättat tidigare åka till Stockholm för att se om jag hitar något boende åt lilla mig. Sen väntar ytterligare 3 dagars arbete med 36 timmar, hur i hela friden ska jag orka?! Det kan då inte jag svara på.

Imorgon ska jag uppdatera allt! Jag ska lägga in resterande bilder från Östersund, lilla utgången med Therese i onsdags samt min och Marias lunch i torsdags och annat smått och gott. Trots att det är några dagar försent vill jag ändå publicera allt. Min blogg ska inte vara så tråkig som den är nu men tyvärr har det verkligen inte funnits tid till bloggen och datorn. Jobbar man 12 timmar om dagen och ej har haft tillgång till bil så försvinner den lilla tid man har på rasten i en fingerknäppning.
Men imorgon imorgon!

Hoppas ni raringar fortfarande är med mig, annars är det ju inte lika roligt att skriva :)
Puss och god natt, sov så gott!

Jag och Sofia på Hudikkalaset förra lördagen hihi! Det gula suddiga bakom mitt huvud är Markoolio ;) Därför vi blev lite crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0