Regn och rusk

God morgon. Fast jag har varit uppe ett tag nu :) Vilkte trevligt väder jag har i dag! Det regnar i massor ute, rätt så mysigt om man bara vill vara inne men jag hade tänk gå ner på stan, då är det mindre roligt så jag får avvakta. Har ingen som helst lust att gå ner och kika på gardiner och sådant i detta väder. Får vänta tills mamma kommit hem.
Hur är vädret hos er?

Jag borde också ta in tre stooooora lådor som jag måste rensa, se vad jag ska ta med mig till Stockholm och vad som ska stanna här u Hudiksvall för tillfället, suck. Det är rätt jobbigt faktiskt, inte sådär jättekul att rensa precis. Men jag ska få tummen ur och göra det i dag också...fast inte nu...

Dessutom måste jag smörja in mina MC-boots, tusan, jag har rätt mycket att göra i dag har jag kommit fram till. Jag ska också på teater ikväll, Elvis som den heter. Jag blev bjuden av mina snälla arbetskamrater eftersom jag nu slutat, så 19.30 ikväll ska jag på det.

Jo, jag har också betalat min första hyra, tjoho! Nu är de gjort, 1 månad kvar till nästa....

Jisses vilket rörigt inlägg det blev nu.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bara bra :) Här regnar de med :(

2008-08-27 @ 11:36:13
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0