Pubmacka på tre bockar

Igår var jag och tjejerna minus Linn som blev inringd att jobba, FAN! Men i alla fall, jag, Therese, Sofia och Maja gick till Bockarna som vi kallar det, eller rättare sagt som alla kallar det, och åt en varsin pubmacka med cider och öl till för 50 kr, superbra pris! Blev drinkar sedan också, 25 kr!
Tänkte lägga upp några (se många!!) bilder från gårdagen nu! PLUS en dagens från igår! :)


Lyckades inte med bilden men...

Halsband: Glitter
Linne: vintage Weekday
Skärp: tradera
Jeans: Crocker
+ väska med fransar: Åhlens och min orta jeansjacka från Vero Moda, ej på bild.


Här är jeansjackan med broscher.

Maja

 Maja och Sofia, vrålhungriga tills pubmackorna kom!

Hjärtat Therese

Soffipropp

Jag tror hon tecknar cykla? Eller?!



Sofia och jag med våra San franciscodrinkar för 25 cashibashi!


Jag

En given toalettbild får avsluta vår trevliga kväll!

Kommentarer
Postat av: josse

ohja att han är ,haha! okej tack:)

2008-08-14 @ 23:18:07
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0