Pubmacka och latte

Ikväll blir det bockarna igen, eller Tre bockar som det heter. Ska dit och ta en pubmacka och cider för 50 kr, så gott och billigt! Det blir jag, Therese, Sofia och Maja. Linn skulle också med men såklart ringde Hemköp in henne, hon jobbar där. Så typsikt, så fort vi fått ihop hela gänget men det blir great ändå kan jag lova :D Maja och jag konstaterade idag att vi inte träffats på 1 !!!!! månad, det är hemskt, och då bor vi just nu i samma stad. Vi har jobbar båda två så himla mycket och ahr någon av oss varit ledig så har den andra jobbat.

Just nu sitter jag och dricker min egna latte som är gjord i min underbara kaffemaskin som jag fick av min kära bror, han skämmer bort mig ibland <3

Min smarriga latte i den vackra muggen som även den är från brodern, har en till också.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

gud så underbart med en lattemaskin! ha en trevlig kväll med tjejerna:)

2008-08-13 @ 17:00:08
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0