Prat, fika och galenskap

Jag var och fikade med Linn och Maja idag. Det var galenskap som alltid men ack så trevligt! Fotograferade givetsvis några bilder från det också. Lägger upp dom och sen är det god natt för mig. Imorgon kl 9.00 ska jag och Therese åka till Sundsvall och IKEA, jag har skrivit en låååång lista :D Blir fika och annan shopping också såklart! Mys! Frågan är bara hur jag, ensam ska få med mig alla saker till Stockholm nästa vecka....

Istället för att åka buss eller tåg får jag köra pärlan imorgon, även kallad Peugeot 307! Pappsen är så snäll <3


Maja på Jambo, Sveriges bästa fik

Linn ville inte vara med på bild men ändå vred hon huvudet mot telefonen, men bilden blev ju....halvlyckad!

GÖTT!

Linn trilskades med att få in det blåa sugröret i det gula- tummen upp när hon lyckades!! Vilken prestation! OS-guld?

Kommentarer
Postat av: josse

jaa! :)allt bra annars?

2008-08-14 @ 23:17:02
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det där såg grymt gott ut, det kurrar i min mage efter frukost :)

2008-08-15 @ 06:07:16
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0