Party med tjejerna

Igår blev det fest med tjejgänget, dock var inte precis alla på plats men eliten ;)
Tänkte dela med mig av massor av bilder, jag har hur många som helst och på de flesta ser jag inte klok ut! Blev alldeles för mycket att dricka igår, men roligt var det!

Här kommer en LÅNG rad bilder! Jag hoppas ni orkar ögna igenom dom!



Märtis

Linn härmade min första pose haha

Gänget samlat <3 Sofia, Linn och jag

Sofia och Linn :)

Jag och sweeti

Jag diggar till troligtvis You're the voice eller Cotton eye joe här

Här visar jag tyvärr hur man ska dansa till rednex haha

Snygging Linn

Obeskrivligt vackra, right?

Lite rund under fötterna kanske

Sockerkaka

Therese. Linn och jag...

...är obeskrivligt vackra som sagt

Fina Therese

The best


Jag och Linn haha, onyktert? svar ja

Sofia- "Märta, fotografera mig när jag äter ett äpple"




Tadam- ett leende på bild!


Going crazy?!

Going crazy?!
 

På väg till stadt




Vi var glada heeeela kvällen lång :)



Nyktert, ohja...

På stadt träffade jag på Martin "Iggesind" Marcus vän
Efter detta var det natti natt. En toppenkväll med brudarna <3













Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

hihi tack :D

2008-08-11 @ 11:23:57
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0